Zwembad op Instagram.

Zwembaden heb je overal, hier komen vooral veel jongeren en kleine kinderen op af. Daarnaast komen er ook regelmatig senioren. Tegenwoordig wordt er enorm veel gebruik gemaakt van social media. Daarbij speelt Instagram een grote rol. Om mensen te bereiken en te informeren over onder andere de standplaats van het zwembad is het belangrijk voor een zwembad om zichzelf goed neer te zetten op social media. Instagram is een platform dat hiervoor een grote rol speelt.

Wat is de toegevoegde waarde van Instagram voor een zwembad?

Instagram is een social media platform dat de laatste jaren sterk is gegroeid. Het is een populair platform wat makkelijk is in het gebruik. Mensen kunnen via Instagram gemakkelijk foto’s of filmpjes plaatsen. Daarnaast is het ook gemakkelijk om hierop te reageren, het te liken of het te delen met familie of vrienden. Een voordeel van Instagram is dat het gemakkelijk is om de doelgroep zelf op te zoeken door gebruik te maken van hashtags die populair zijn onder de doelgroep of door een gesponsord bericht te plaatsen. Een zwembad kan Instagram gebruiken om informatie te plaatsen over waar het zwembad zich bevind, wat de openingstijden elke dag zijn en bijvoorbeeld over de verschillende activiteiten die zich afspelen. Via social media kunnen we verschillende leeftijden bereiken om ze op deze op de hoogte te houden over alles.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de binnenkomende vragen te beantwoorden van de mensen die een zwembad zijn tegen gekomen op Instagram. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de standplaats van een zwembad, de prijzen of de openingstijden. De chatspecialisten zullen de binnenkomende vragen binnen 30 seconden oppakken en de klanten zo goed mogelijk verder helpen. Wij staan 7 dagen per week voor u klaar om de binnenkomende vragen van klanten te beantwoorden.